Kontakt

Super at du er her! Vi vil også gerne i kontakt med dig. Lad os høre dit ærinde, så vender vi tilbage hurtigst muligt. 

Skabertrang
Stagehøjvej 27a
8600 Silkeborg
T: 86 82 16 55
M: info@skabertrang.dk

Autopartner

TV-kampagne øgede kendskabsgraden markant

At skille sig ud i autoværkstedsbranchen er ikke så let, som man kunne tro. Mange danskere har nemlig svært ved at skelne de enkelte værkstedskæder fra hinanden. Ikke desto mindre opnåede den TV-kampagne, vi udarbejdede for AutoPartner i 2015, at øge kendskabsgraden markant.

Hos Skabertrang har vi i flere år arbejdet sammen med AutoPartner, og vi har derfor været involveret i mange aspekter af kædens kommunikation og markedsføring. I efteråret 2015 udviklede vi en ny reklamefilmskampagne, som skulle vises på landsdækkende TV-kanaler. Udfordringen var klar: AutoPartner ønskede at styrke sit eget brand for derigennem at øge kædens kendskabsgrad hos danskerne. Derfor udarbejdede vi et skarpt koncept, som var afstemt med AutoPartners kultur og brandværdier.

Håndholdt og med kunden i centrum

Vi valgte at lave en kampagne, som ikke satte mekanikerne i fokus, men derimod lod værkstedernes kunder træde i forreste række. Ideen var, at hos AutoPartner er dygtige og serviceorienterede medarbejdere en selvfølge, men frem for selv at fortælle det, lod vi i stedet kunderne gøre det. Kampagnefilmene er skudt i en lettere håndholdt stil, som giver et autentisk og personligt præg, der harmonerer godt med AutoPartners generelle image. Samtidig gjorde denne stil filmene let omsættelige, så de kunne klippes ned til online- og social media orienterede formater. Resultatet er en kampagne, hvor flere platforme er tænkt ind i produktionen fra start, og hvor denne synergieffekt gav kontante besparelser.

Skal vi også rykke din forretning med en TV-kampagne?

Kontakt Søren Vestergaard på 46 98 15 92 eller sve@skabertrang.dk, og hør meget mere om dine muligheder.

Flere cases

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Skabertrang udsender nyhedsbrev 4-6 gange om året med inspiration til din markedsføring og nyheder fra bureauet og branchen.

Det er selvfølgelig muligt at framelde sig igen - men det tror vi ikke, at du får lyst til.