Kontakt
Super at du er her! Vi vil også gerne i kontakt med dig.
Lad os høre dit ærinde, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
For at kunne udvikle en succesfuld kommunikationsstrategi er det essentielt at have indsigt, viden og forståelse for målgruppen.
Vi hjælper dig med at forstå jeres position i markedet og afdækker brugeradfærden gennem en række analyseværktøjer – kombineret med vores erfaring fra andre kundecases.
Derved sikrer vi, at vi fokuserer på de vigtigste initiativer, kanaler og budskaber med den rigtige stil og tone.
Workshops er en eminent måde at fremskaffe indsigter på og sætte en god retning for det videre arbejde. Her strukturerer, faciliterer og opsummerer Skabertrangs specialister gerne en skræddersyet session.
Resultat: nye indsigter, perspektiver og et bugnende idékatalog til fremtidige marketingtiltag.
Workshops er en eminent måde at fremskaffe indsigter og perspektiver på og sætte den optimale retning for det videre arbejde. Her strukturerer og faciliterer Skabertrangs specialister gerne en skræddersyet session, hvor nøglepersoner fra jeres organisation deltager og bidrager til en spændende og lærerig oplevelse.
Vi tager udgangspunkt i jeres vigtigste personaer og brainstormer på livet løs.
Dagens guldkorn bliver samlet i et fælles dokument, som vi bearbejder og efterfølgende deler med jer.
Dokumentet fungerer som et idékatalog og giver retning og fokus for de kommende års marketingtiltag.
Hvis der er behov for at indhente indsigter direkte fra jeres kunder eller slutbrugere, kan vi også hjælpe her.
Kvantitative og kvalitative analyser er afgørende værktøjer, der giver dig mulighed for at forstå din målgruppe bedre og skabe mere effektive kampagner.
Kvantitative analyser giver jer mulighed for at indsamle store mængder af information om jeres kunders adfærd, holdninger, præferencer og demografiske karakteristika. Disse data kan bruges til at identificere tendenser, købsintentioner og meget andet.
Vi har hjulpet adskillige kunder med at afklare, hvad de ønskede svar på, og definere spørgerammen. Skabertrang kan også hjælpe med den tekniske opsætning af undersøgelsen, analysere de indkomne svar og afrapportere på de vigtigste indsigter.
Ønsker I at indsamle dybere indsigter via f.eks. interviews eller fokusgrupper, så kan vi også løfte opgaven her. Ved at tale direkte med jeres vigtigste kunder eller forbrugere, kan vi afdække deres nuancerede meninger, holdninger og følelser – og dermed opnå en dybere forståelse af deres behov, ønsker og aspirationer.
Indsigterne fra begge typer af metoder kan ende med at blive en skat for jeres virksomhed. Skærpe organisationens strategi og gøre jeres reklamebudskaber ultrarelevante.
Vi anbefaler én eller flere workshops – især i opstarten af ethvert kundesamarbejde.
Dernæst kan vi bedre rådgive jer om behovet for evt. flere analyser – så vi dernæst kan udarbejde effektive kommunikationsløsninger på fineste vis.
Kontakt os - vi hjælper hjertens gerne.