Kontakt

Super at du er her! Vi vil også gerne i kontakt med dig.
Lad os høre dit ærinde, så vender vi tilbage hurtigst muligt. 

 

Datapolitik

Ved at indsende denne formular, accepterer du at Skabertrang
må opbevare og anvende dine data, som beskrevet i vores Privatlivspolitik

Skabertrang
Stagehøjvej 27a
8600 Silkeborg
Telefon: 86 82 16 55
info@skabertrang.dk
CVR: 51776712
bureau-2000px

Analyse og indsigt

For at kunne udvikle en succesfuld kommunikationsstrategi er det essentielt at have indsigt, viden og forståelse for målgruppen.

Vi hjælper jer med at forstå jeres position i markedet og afdækker brugeradfærden hos jeres kunder gennem en række analyseværktøjer. Begge dele kombinerer vi med vores erfaring fra andre kundecases.

Derved hjælper vi jer til at sikre, at I har fokus på de vigtigste initiativer, kanaler og budskaber med den rigtige stil og tone.

 

Workshops med fokus på målgrupper og mål

Workshops er en eminent måde til at få nye perspektiver på jeres egen forretning og sætte den optimale retning for det videre arbejde. Her dykker vi ned i målgrupper, jeres unikke salgsbudskaber og ser på muligheder og udfrodringer. Skabertrangs specialister strukturerer og faciliterer gerne en skræddersyet session, hvor nøglepersoner fra jeres organisation deltager og bidrager til en spændende og lærerig oplevelse.

Dagens guldkorn bliver samlet i et fælles dokument, som vi bearbejder og efterfølgende deler med jer.

Resultat: nye indsigter, perspektiver og et bugnende idékatalog til fremtidige marketingtiltag.

 

Kvantitative og kvalitative undersøgelser

Hvis der er behov for at få mere indsigt direkte fra jeres kunder eller slutbrugere, kan vi også hjælpe her.

Kvantitative og kvalitative analyser er afgørende værktøjer, der giver dig mulighed for at forstå din målgruppe bedre og skabe mere effektive kampagner.

Kvantitative analyser giver jer mulighed for at indsamle store mængder af information om jeres kunders adfærd, holdninger, præferencer og demografiske karakteristika. Disse data kan bruges til at identificere tendenser, købsintentioner og meget andet.

Vi har hjulpet adskillige kunder med at afklare, hvad de ønskede svar på, og definere spørgerammen. Skabertrang kan også hjælpe med den tekniske opsætning af undersøgelsen, analysere de indkomne svar og afrapportere på de vigtigste indsigter.

Ønsker I at indsamle dybere indsigter via f.eks. interviews eller fokusgrupper, så kan vi også løfte opgaven her. Ved at tale direkte med jeres vigtigste kunder eller forbrugere, kan vi afdække nuancerne i deres holdninger og ønsker – og dermed opnå en dybere forståelse af målgruppen.

Indsigterne fra begge typer af metoder kan ende med at blive en skat for jeres virksomhed. Skærpe organisationens strategi og gøre jeres reklamebudskaber ultrarelevante.

 

Viden fører til effektfulde løsninger

Vi anbefaler én eller flere workshops – især i opstarten et kundesamarbejde.

Dernæst kan vi bedre rådgive jer om behovet for evt. flere analyser – så vi dernæst kan udarbejde effektive kommunikationsløsninger på fineste vis.

Vil du høre mere?

Kontakt os - vi hjælper hjertens gerne.   

Søren Vestergaard

Kontaktdirektør & partner

sve@skabertrang.dk / 46 98 15 92 / 60 10 95 25