Favrskov Forsyning
AI-chatbot til affaldssortering
Hos Skabertrang elsker vi at arbejde med websites.
Et brugervenligt design sikrer, at jeres brugere hurtigt finder den information, de søger, og får en optimal oplevelse. Ved at fokusere på brugervenlighed - også kaldet User Experience eller bare UX - kan vi optimere jeres website, så brugerne bliver hos jer i stedet for at søge mod konkurrenterne.
Brugervenlighed på jeres website opstår ikke af sig selv - det kræver en målrettet indsats. For at skabe den bedste brugeroplevelse er det vigtigt at sætte sig i målgruppens sted og få indsigt i brugernes behov og adfærd.
Indsigten kan vi få på flere måder. Vi trækker altid på brugerdata fra andre eller tidligere websites, hvilket giver et klart billede af den faktiske adfærd. Alternativt - eller som et supplement - kan vi også vælge at inddrage reelle brugere, som vil give en andre værdifulde input til designprocessen.
Brugervenlighed handler også om de forventninger og vaner, vi har udviklet gennem brug af andre websites. Derfor er det vigtigt at holde sig til nogle faste elementer:
Den gode brugeroplevelse skaber tilfredshed, øger chancen for konverteringer og får besøgende til at vende tilbage. En gennemtænkt brugeroplevelse, der skræddersyet til jeres målgrupper, giver jer altså en stærk konkurrencefordel.
Indsamling og analyse af data er centralt i vores arbejde med brugervenlighed. Ved hjælp af værktøjer som Piwik, Google Analytics, Hotjar, Search Console, Übersuggest og Leadinfo kan vi spore brugeradfærd og optimere websitet baseret på indsigter - og ikke kun gætværk. Dette sikrer, at vi konstant kan forbedre brugervenligheden og dermed bidrage til at indfri jeres mål og succes, hvad enten det handler om at generere flere leads, øge salget eller frigøre værdifuld tid med gennemtænkte selvbetjeningsområder.
Vi evaluerer og drøfter løbende potentielle forbedringer, så jeres website altid opfylder de nyeste krav og forventninger.
Hos Skabertrang har vi omfattende erfaring med at designe brugeroplevelser og udvikle de nøgleelementer på websitet, der leder til den ønskede adfærd. Vi har et indgående kendskab til generel brugeradfærd, og vi går nysgerrigt til værks for at blive klogere på netop jeres brugere.
Brugervenlighed er en dynamisk størrelse, fordi både mennesker og teknik forandrer sig. Derfor anbefaler vi altid kontinuerligt at holde skarpt øje med brugerdata, så vi kan tilpasse og optimere sitet i takt med ændret adfærd og nye teknologier. Vores mål er at skabe gennemarbejdede, langtidsholdbare og skalerbare websites der ældes med ynde.
Jesper G. Nørgaard Direktør og partner
Suzi Louring Onlinechef
Søren Vestergaard Kontaktdirektør & partner