Kontakt

Super at du er her! Vi vil også gerne i kontakt med dig.
Lad os høre dit ærinde, så vender vi tilbage hurtigst muligt. 

 

Datapolitik

Ved at indsende denne formular, accepterer du at Skabertrang
må opbevare og anvende dine data, som beskrevet i vores Privatlivspolitik

Skabertrang
Stagehøjvej 27a
8600 Silkeborg
Telefon: 86 82 16 55
info@skabertrang.dk
CVR: 51776712

Tytex

Udvikling af strategi og nye salgsværktøjer

Tytex udvikler, fremstiller og sælger avancerede medicinske tekstilløsningertil en række områder inden for den globale sundhedssektor. Det være sig produkter til post-operationspleje eller produkter, der skal hjælpe med at stabilisere en tilstand og forebygge yderligere komplikationer. Typiske eksempler på produkter er bh'er til brystopererede, inkontinenstrusser, hoftebeskyttere samt stomi- og brokundertøj. Tytex' produkter sælges enten under eget navn eller som private label til kunder og distributører i hele verden.

Da Tytex ønskede hjælp til at ændre deres strategiske fokus fra klassisk produktsalg til en private label strategi, faldt valget på Skabertrang, som i forvejen var fast samarbejdspartner på alle grafiske opgaver.

Strategi med fokus på værdi for kunden

I den nye private label strategi skal produktudviklingen foregå i tæt samarbejde med kunderne – også kaldet Medical Textile Partners. Tytex’ mange internationale salgsteams skulle derfor klædes på til at kunne arbejde med værdibaseret løsningssalg - herunder være i stand til afdække behov hos nye kundeemner og tilbyde løsninger fra hele produktpaletten.

På baggrund af en omfattende intern proces samt interviews med udvalgte kunder hjalp Skabertrang med at få defineret og prioriteret Tytex’ overordnede Value Propositions - den værdi firmaet skaber for kunderne. Den efterfølgende forenkling af værdierne kombineret med et indbydende layout har tydeliggjort Tytex’ budskaber, så man nu lettere trænger igennem hos potentielle Medical Textile Partners.

På baggrund af processen har Skabertrang udviklet en ny kommunikationsplatform og effektive salgsværktøjer, som er målrettet udvalgte kundesegmenter. Salgsværktøjerne har Tytex meget stor glæde af, og de får ofte positiv respons på dem.

Har du også brug for konsulentbistand til en ny strategi?

Kontakt Stig Kahr eller Søren Vestergaard og hør mere om hvad vi kan hjælpe med.

----

Bruger alle husets kompetencer

Samarbejdet med Tytex omfatter næsten alle husets kompetencer. Herunder et indblik i noget af det, vi har hjulpet Tytex med.

  • Udvikling af ny overordnet strategi
  • Udvikling af salgsværktøjerne The Tytex Way og Customization process
  • Udvikling af Tytex Brand Partnership
  • Strategisk og taktisk konsulentbistand
  • Visualisering af strategi, salgsværktøjer etc.
  • Powerpoint-præsentationer
  • Layout og udvikling af nyt corporate website (se websitet her)
  • Drejebøger til profilfilm
  • Generelt grafisk design
  • Messe-stand layout
  • Div. produktkataloger og -brochurer, løsblade og pakkemateriale
  • Illustrationer og photoshop-arbejde
  • Media bank hosting og vedligeholdelse 

Se website løsningen

Stig Kahr

Chefkonsulent

Søren Vestergaard

Kontaktdirektør & partner

Cases